ארוחת בוקר - סיבוב שני - Shopsin's (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Wednesday, June 19, 2019, 16:30 (לפני 1773 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Wednesday, June 19, 2019, 18:43

בבוקר אחרון החלטנו שאחרי כל ארוחות הבוקר של בתי המלון הגיע הזמן לנצל את הזמן שעד הטיסה כדי ללכת למקום שמתמחה בארוחות בוקר. האישה נתקלה במקום מומלץ בשם Shopsin’s שפעל בעבר באיזור הוילג’ ועבר לאחרונה לאסקס מרקט המחודש (דוכן 8). באסקס מרקט לא הסתובבנו יותר מדי. ההתרשמות הכללית מאד מאד מזכירה את שרונה מרקט.

התפריט של המקום ענק. להערכתי מוצאות בו למעלה ממאה וריאציות שונות של ארוחות בוקר. ככה נראה הספר שלהם במהדורה הלא PDF-ית.

מקריאת הדיווחים והתפריט קיבלנו רושם אחר לגמרי על החזות של המקום. האישה דמיינה דיינר בסיגנון של פעם. אני דמיינתי מאורת פועלים מאורכת, בסיגנון שאני מכיר ממנהטן עצמה. בפועל – דוכן אה לה ביירן בשרונה מרקט. 4 כסאות על הבר. חמישה שולחנות זוגיים. מגיעים והכל מלא – עומדים ומחכים בתור. קצת חבל על העצוב המודרניסטי של המקום, אבל it is what it is.

מאד מצא חן בעיניי ה- Koshe Salt שאמור כנראה לכפר על כל מנות הבייקון שרצות שם.

עם כל הכבוד לתפריט הגרנדיוזי לי התחשק דווקא הבייסיק של הבייסיק, אחד המאכלים שהכי עושים לי נוסטלגיה של ניו יורק – Egg And Cheese in a Roll, בתוספת בייקון. מהביקור הראשון שלי בניו יורק, כשעוד שנאתי אותה, אחת מנקודות האור היתה להרגע קצת על הבוקר עם הלחמניה הזו שהייתי אוכל במקום קבוע יחד עם עובדי האיזור שהיו עוצרים שם בשביל הקפה והלחמניה שלהם וקוראים את העיתון רגע לפני שיום העבודה מתחיל. בביקורים הבאים תמיד חזרתי לאותו מקום והיה נחמד לראות בדיוק את אותם עובדים של המקום ממשיכים לעמוד בדיוק על אותה בלטה. ההיא מהקופה. וההוא שמכין את הקפה. וההוא שמטפל בלחמניות. והמנהל האיטלקי של המקום. ההבדל היחיד היה עוד כמה קמטים בפנים שלהם (ושלי…) שנוספו מביקור לביקור.

הגירסה של ה-Shopsin’s קצת יותר גרנדיוזית כמו שאפשר לראות בתמונה, אבל בתכלס – זה היה בדיוק זה. אם לחפש ממש בכח – היה אפשר לתת עוד קצת נוכחות לגבינה. אבל מעבר לזה – פשוט, טעים. נשארה רק התהיה אם המקום ההוא ברחוב 46 בין החמישית לשישית עדין נשאר.

האישה שדוגלת בכל זאת במתוק לארוחת בוקר לקחה פרנץ’ טוסט ברד פודינג עם בננה, סוכר חום ופקאן. הגיע עם בקבוקון של מייפל והיה טעים ומיוחד אבל פחות עסיסי ממה שציפתה.

שתי המנות היו טעימות אבל הרגשנו שלא לחצנו מספיק על הדוושה ושדווקא שם היינו צריכים לקחת את המנות היותר "משוגעות".

עם השתיה, למשל, זה עבד. במעבר על התפריט נתקלנו ב-Chocolate Egg Cream. שאלנו מה זה? המלצר הסביר שזה משקה שמאד טיפוסי לניו יורק והאמת שאין לו שום קשר לא ל-Egg ולא ל-Cream. הימרנו והתיאור הכי טוב למה שקיבלנו זה מילקשייק שוקולד מוגז. כל מי שלא טעם ואני מספר לו על זה עושה פרצוף של מק-אנד-צ’יז-באפלו-צ’יקן, אבל האמת שלמרות המוזרות שאתה מרגיש ברגע הראשון שאתה טועם את זה - זה היה ממש נחמד. הסודה לא מגעילה את השייק אלא הופכת אותו לקצת יותר קליל. פחות "כבד" מהשייקים הרגילים שכוס שלמה מהם זה די כבד. לא יכול להגיד שזה יהפוך למשקה הבית שלי – אבל אם אנחנו כאן בשביל להתנסות בדברים חדשים – דווקא ה- Egg Cream נרשם כיציאה נחמדה.



השירשור המלא:

 

powered by my little forum