UNO Pizzeria Bar and Grill (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Wednesday, June 19, 2019, 16:08 (לפני 1763 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Wednesday, June 19, 2019, 16:40

פינגר לייקס הוא איזור גדול בצפון מדינת ניו יורק. יש בו הרבה טבע והרבה מה לעשות. אנחנו, שוב, הסתפקנו בביקור חטוף ב-Watkins Glen State Park, פארק מקסים שיוצא מהעיירה באותו שם. לאחר מכן רצינו להתקרב עוד יותר לניו יורק והמשכנו לנסוע עד Dickson שבפנסילבניה, לעוד מלון מוצלח ברשת ה- Home Suites של הילטון ששוכן ממש בלב של Mall. לארוחת ערב ביקרנו ב-Uno Pizzeria Bar & Grill, שהכרתי משיקגו, עיר האם של הרשת.

למרות די הרבה ביקורים שהיו לי בשיקגו לא יצא לי לאכול אף פעם את ה Deep dish pizza המפורסמת של העיר. בצק עבה וחוות דעת של אנשים שטעמו ואמרו שזה הזוי לגמרי גרמו לי להמנע, אבל בתכנית של גידי ואהרוני זה דווקא נראה די נחמד והחלטנו שזה המקום לנסות

הזמנו את הגירסה האישית של הפיצה עם השם המבטיח Numero Uno, שהיו בה, בין היתר, נקניקיות, פפרוני, בצל, פטריות, זיתים ופלפלים מלמעלה. כמובן מוצרלה ורוטב.


אני חושב שהטעות הגדולה של הממציא של הדיפ דיש היא לקרוא לזה פיצה. זה לא באמת פיצה. זו פשטידה, עם בצק שלא "עובר" בכלל כבצק של פיצה אבל עובר מצויין כבצק של פשטידה. מה ששמו בפשטידה הזו התחבר טוב מאד מבחינתי. לאישה קצת הפריעו הפלפלים האדומים, לי ממש לא. וזה ששמים על זה מוצרלה ורוטב של פיצה לא הופך את זה לפיצה. זו גם הסיבה לביקורות השליליות ששמעתי על זה. מי שמחפש פה פיצה, במיוחד אוהבי הבצק הדק – זה באמת לא זה. אבל כפשטידה זה היה מוצלח מאד.

המנה השניה שבחרנו שם לא היתה מוצלחת לחלוטין. מנה שנקראת Buffalo Chicken Mac & Cheese. האמת, לא יודע מה חשבנו. אולי מההתלהבות מהכדורי מק אנד צ’יז של קנדה חשבנו שאולי נפלנו על עוד המצאה שלוקחת את המק אנד צ’יז למקומות שטרם הכרנו.

בפועל הגיעה התבנית של הדיפ דיש ועליה שתי מנות, מונחות אחת על השניה, שמישום מה החליטו לחבר ביניהם. למטה – מק אנד צ’יז. טעים. נראה לי שכבר די ברור שיש לנו חולשה למנה הזו. למעלה מונחת מנה של נתחי עוף ברוטב באפאלו שלטעם החמצמץ/חרפרף שלו אין שום סיכוי שבעולם להשתלב עם הרוטב של המק אנד צ’יז. לא אוהב להתבטא ככה על אוכל אבל החיבור של שני הרטבים עשתה לאישה אסוציאציה של קיא. אני אהיה פחות אגרסיבי עם התיאור אבל זה באמת לא הסתדר. אז אכלנו קצת מזה וקצת מזה, נזהרים שזה לא יתערבב חלילה, אבל זו באמת יציאה ממש לא מוצלחת שרק מישהו שהוגה מנה בזמן שהוא סובל ממכת שמש מסוגל להמציא.


למרות הכישלון הזה, על סמך היכרות רבת שנים עם הרשת – היא מאד סבירה, במיוחד באיזור מוכה קניונים שאין בו שום דבר אחר. ולפחות יצא לנו להכיר את הדיפ דיש שעם הסטייט אוף מיינד הנכון ביחס אליו הוא ממש בסדר.


השירשור המלא:

 

powered by my little forum