מטורונטו לניאגרה (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Wednesday, June 19, 2019, 15:44 (לפני 1773 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Wednesday, June 19, 2019, 16:03

בדרך מטורונטו לניו יורק מומלץ לסטות מהכביש הראשי על שם המלכה אליזבת, ולנסוע בדרכים הקטנות שמדרום לעיירה niagra on the lake, לאורך ה-niagra river. האיזור מקסים. עמוס ביקבים. אם לא היינו ממהרים – היינו שמחים לישון בו לילה. הספצייליטה של האיזור הוא ה-Ice Wine, יין מענבים שקפאו למוות, ורבים פוסלים אותו על מתיקות יתר.

מהמעט שיכלנו להספיק עצרנו ב Reif Estate Winery, אחד היקבים היותר ממוסדים. גם בגלל שיש בו מגוון של יינות ולא רק Ice Wine, וגם בגלל שקצת קשה לי מנטלית לדפוק אצל מישהו שיש לו יקב קטן על הדלת ולשאול היי מה המצב אפשר לטעום משהו?


ביקב חנות ענקית עם מגוון יינות ועוד קצת מוצרים נלווים (חרדל בטעמים, עוגיות מיוחדות).  באחד החדרים מריצים טעימות של גבינות ויין. יש גם סיורים. כאמור לנו היה זמן מוגבל ויכלנו להספיק רק לטעום. יש כמה מסלולי טעימה בסדר גודל של 3-5 דולר לאדם. ממה שטעמנו אהבנו מאד דווקא סיידר מעלף שלהם, ולקחנו ממנו בקבוק לארץ שהכניס אותי לחרדות אחרי שפעם כבר התנפץ לנו בקבוק יין שהבאנו במזוודה (לעזאזל עם כל דרישות הבטיחות שלא מאפשרות להעביר יין במטען היד).


כמובן שטעמנו גם את הIce Wine שלהם, שמסתבר שיש דרך מיוחדת לשתות אותו. האמת שהיה מאד טעים, אבל קשה לי לדמיין את עצמי שותה מזה יותר מכוס אחת. זה באמת מאד מאד מתוק.

כאמור – מי שיש לו את האפשרות יכול להעביר שם זמן מהנה ביותר, במיוחד במזג האויר הקסום שקנדה החליטה לנפק לנו. אנחנו הסתפקנו ברייף והמשכנו הלאה לניאגרה.


השירשור המלא:

 

powered by my little forum