חלק ג - הטרגדיה שנקראת ארוחת בוקר אמריקאית (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Wednesday, June 19, 2019, 16:05 (לפני 1772 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Wednesday, June 19, 2019, 16:39

אסייג מראש שהדברים שאכתוב להלן מתייחסים למלון אמריקאי ממוצע. יש פה ושם מלונות שמפציצים עם ארוחת בוקר מושקעת וכמובן הרבה מקומות של Bed And Breakfast משקיעים בארוחת בוקר מפונפנת שלא נופלת מהארוחות של הצימרים הטובים בארץ.

אבל בבית מלון ממוצע, מה שמכונה קומפלימנטרי ברקפסט כולל על פי רוב סוג וחצי של ביצים. נקניקיה/בייקון. קצת מעדני חלב. תפוח, בננה והרבה הרבה בצק. התנור הוא הראשון להתעורר במלונות האלה. לא לחמניות טריות חלילה. לחם לארוחת בוקר בארה"ב מוגדר כמשהו שצריך להכניס לטוסטר. לחם פרוס להכנת צנימים. לפעמים גם בייגל. כיכר לחם שווה או לחמניות טריות זה מחוץ למשחק שם. הבצקים הם מגיזרת המאפינס והמאפים המתוקים.

בתמונה - ארוחת הבוקר באחד מבתי המלון של רשת ה Home Suites שבבעלות הילטון. רשת מאד נחמדה, עם חדר שינה נפרד ומטבח מאובזר. במרכז התמונה הטוסטר כמובן, ולא רחוק ממנו קרש ההצלה למי שאוהבים קפה: הקורנפלקס שבזכותו מקבלים חלב. עוד מוזרות אמריקאית שחלב הומצא לטובת הקורנפלקס. בשביל קפה יש מלבין. איפה שיש קורנפלקס לפחות אפשר להשיג חלב.


אבל הטאבו האולטימטיבי, היהרג והלא ייכנס של ארוחת הבוקר הם הירקות. ירקות בארה"ב הומצאו בשביל הבר סלטים של ארוחת הצהרים. ארוחת בוקר? ירקות? מה הקשר?

בבופה של הקזינו אפשר לקבל ארוחת בוקר במחיר 20$ לאדם. חשבנו לנסות אותה בתקווה שהמבחר יהיה גדול מהממוצע הסטנדרטי. בפועל היה די קרוב לסטנדרד, אבל עם יותר אופציות בכל קטגוריות. יותר סוגי ביצים וגם מישהו שמכין חביתות על המקום. יותר סוגי מאפים. גבינות ונקניקים שפחות רואים. לביבות תפוחי אדמה. עגבניה ממולאת. את המכונת גלידה לא בדקנו אם עובדת אבל נראה לי שכן.

ארוחת הצהרים מוגשת אף היא באותו בופה, ומישהו כבר התחיל להכין את הבר סלטים לצהרים. האישה שחשה מחסור עמוק לירקות שאלה אם אתה כבר חותך אולי אפשר לקבל קצת ירקות? דבר לקיר. או ל Slot Machine. הירקות זה לצהרים הוא מסביר. כן אבל כמה פרוסות מלפפון... איזה פלפל סימלי. בלי להתבלבל הוא אומר: כן, אבל אם את תקבלי כולם ירצו. ועל זה אני שואל:  אם כולם רוצים ירקות לארוחת בוקר למה אתם פאקינג לא נותנים ירקות לארוחת בוקר?!?!?! אז או שלא כולם רוצים, רק כמה ישראלים כאלה מוזרים שחסר להם אב מזון שלישי בארוחת הבוקר, ואז מה זה משנה כבר לתת למישהי שמבקשת כמה ירקות, או שכולם רוצים ואז… תסיקו את המסקנות.

בכל מקרה – לא הרגשנו שהארוחה בבופה הזה הצדיקה את ה-20 דולר לבנאדם. היא אמנם היתה יותר עשירה מהמקובל במלונות אבל יותר "לרוחב" ולא לעומק


השירשור המלא:

 

powered by my little forum