הקדמה... (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Wednesday, June 19, 2019, 15:33 (לפני 1772 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Wednesday, June 19, 2019, 16:32

ניו יורק. המקום היחיד בארה"ב שבו הרמזורים הם בגדר המלצה. אדום או ירוק לא ממש משנה. אם אין מכוניות – חוצים. מדי פעם נסחפים וחוצים גם כשיש מכוניות ואז מקבלים ציפצוף קטן, שגם ככה נבלע בציפצוף הבלתי פוסק שהאוזן כבר מסננת. אבל בסך הכל - הסידור עובד. כולם מרוצים.

גבעתיים. יום אחרי הנחיתה. אני באמצע מעבר חציה. מכונית מגיעה בטיסה. על פי כל חוק תנועה שיש - היא אמורה לעצור. איפה. הנהג מקפיץ את הרחוב בציפצופים, שחס וחלילה לא אתקדם עוד צעד שיאלץ אותו להאט. אני די בהלם מצביע לו על הפסים של המעבר חציה. צעד אחד נוסף שלי והדיווח הזה היה נשלח מהעולם הבא. לא היתה לו שום כוונה לעצור.

מי שאומר שניו יורק היא בית משוגעים – שיחשוב שנית.

ניו יורק היא העיר שבה חייתי הכי הרבה זמן מחוץ לגבעתיים והביקור השנה הוא הפעם המי יודע כמה. בפעם הראשונה שנאתי אותה. מאז אני מכור, אבל יכול להבין את מי שהדופק הבלתי פוסק של מנהטן מרתיע אותו. יש בה הכל. גם באוכל. אין כמעט מקום בעיר שלא תמצא משהו לאכול ברדיוס של מאה מטר ממנו. הצרה היחידה שלה מבחינתי היא מזג האויר. בחורף – לא משהו שאני מסוגל לדמיין אפילו, מינוס שלושים מעלות, אפילו יותר. לא תודה. מעדיף להיצלות באש הגיהנום. ביוני – יום וחצי שמש יום וחצי גשם. וגם ביולי לפני שנתיים ביטלו לנו טיסה בגלל מזג אויר. מה לעשות, אף אחד לא מושלם..

בניגוד לפעמיים הקודמות שבהן שהינו במנהטן בלבד, הפעם הגענו לניו יורק ברכב ששכרנו בטורונטו. בדרך - טעימה קטנה ממפלי הניאגרה ועוד נגיעה ממש קטנה וממש לא ממצה באיזור הפינגר לייקס. קצת ברוקלין שבה אף פעם לא היינו. ובסוף – מנהטן.


השירשור המלא:

 

powered by my little forum