Perry Street, מנהטן (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Wednesday, June 19, 2019, 16:17 (לפני 1766 ימים) @ Gרר

את שתי הארוחות היותר רציניות שלנו שמרנו כמובן למנהטן. הראשונה – Perry Street, של ז’אן ג’ורג’, שכבר אכלנו בעבר ב-ABC Kitcken הלאטינית שלו. המסעדה ממוקמת באיסט וילג’, ממש על גדות הנהר. היא מאד קז’ואל ורמת המחיר שלה הגיונית לערב. יש תפריט טעימות שפחות התחברנו אליו והעדפנו לבחור מהתפריט הרגיל.

בדרך כלל אני רושם לעצמי תזכורות תוך כדי. הפעם יצא שלא רשמתי ולכן הדיווח קשה מתמיד.

לפתיחה הוגשה כף ועליה טרטר טונה, מעט אבוקדו, צ’ילי ורוטב סויה ג’ינג’ר. שילוב נחמד. רוטב פאנצ’י. יכל להיות מוגש בטמפרטורה קרה יותר לטעמי, זה היה מדגיש יותר את הטעמים. הוגשה גם פרוסת לחם שהמלצר דיקלם עליה משהו אבל חם – זה שוב פעם לא היה.

מנה ראשונה, מיוחדי העונה, סרטן רך שיריון שנח על אבוקדו משומשם. למרות שאבוקדו מסתמן ככוכב הערב לא בטוח שהוא הוסיף לי משהו למנה הזאת. הסרטן עצמו – קראנצ’י, נחמד, בשרני. מנה טובה, אם כי לא נרשמו התעלפויות בקהל (24).

מנה ראשונה נוספת, אף היא מהים (צריך בכל זאת לאזן את פיטר לוגר) – Grilled Spanish Octopus. באנגלית זה נשמע יותר טוב, סורי. הוגש עם תפוחי אדמה ופלפלים מוחמצים ורוטב רומסקו. מנה מעט חרפרפה, מאד ים תיכונית בעיננו. אני ממש יכול לדמיין את המנה הזו מוגשת ביהלומה בנמל או בקלמטה. אותו כנ"ל בעניין הטעים, אותו כנ"ל ביחס להתעלפויות (22).

עיקרית אחת – סקאלופס צרובים קלות עם אפונה, גזר ובצל. הסקאלופס היו טובים, אבל סך הכל מנה די בסיסית שכל בשלן מצוי יכול להכין גם בבית. אני חושב שבמסעדת שף הייתי מצפה לרמת יצירתיות שהיא מעבר לזה (35).

עיקרית שניה – נתחי ברווז צלוי עם גזר כתום ולבן. ברוטב מתקתק חריף. מתנצל שאני חוזר על עצמי אבל גם את המנה הזאת מצאנו טעימה, אבל לא מעיפה (38).

על קינוח ויתרנו והסתפקנו בתשורה קטנה של המסעדה לרגל יום הנישואין.

שירת אותנו מלצר שהסתבר שהוא יהודי ועל כן זיהה את העברית. הוא היה בארץ ובין מנה למנה מצא הזדמנות לשוחח איתנו. חלקנו את כל המנות והן הוגשו אחת אחת בקצב נכון. להמלצת היין הוא שלח לנו את הסומלייה של המקום. לאורך כל הערב האוירה היתה מאד נעימה.

לסיכום – באופן כללי לא מצאתי תלונה כלשהי על הביצוע או השירות. הרמה שם טובה ומורגשת יד נכונה  במטבח. עם זאת, לאור הסופרלטיבים שמי שהמליץ לי על המסעדה שפך עליהם, ציפיתי להרבה יותר שפיץ במנות ומבחינה זו הביקור היה מאכזב. לא רואה סיבה לחזור שוב.


השירשור המלא:

 

powered by my little forum