Leunig's Bistro, Berlington (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Thursday, September 01, 2022, 23:52 (לפני 608 ימים) @ Gרר

אחרי מסלול חביב שכולל גם הליכה וגם רפטינג (אם אפשר לקרוא ל-30 שניות של זרמים עצבניים רפטינג, אבל כנראה שמזג האויר המשוגע של 2022 לא יכול לנפק משהו יותר עוצמתי - ועדין היה כיף) חצינו את אגם שמפליין במעבורת ועשינו עצירת צהרים ב Church Street Marketplace, מדרחוב בעיר ברלינגטון שממזרח לאגo.

הם עושים פרומושן רציני למדרחוב הזה, והוא באמת חמוד אבל המחירים בחנויות יקרים למדי, מה שדי מוריד ממנו. מה שכן נותר לעשות שם זה לאכול ויש לא מעט אופציות.

המסעדה שנכנסנו אליה על פי תחןשת בטן עם הצלבה לגוגל leunig's bistro. 


פתחנו עם שתי ראשונות. קלמארי מטוגן (13$) עם איולי צ'ילי אדום שהיתה מוצלחת לסוגה.


גספצ'ו עגבניות ירוקות עם אבוקדו ותירס מלמעלה (8$ לקערה אישית). היה מרענן. היה סביר. אכלתי גספצ'ו טובים ממנו. 


לעיקרית גם לקטנה וגם לי התחשק איזה המבורגר אחרי שאנחנו כבר כמה ימים טובים בארהב, וההמבורגר שראינו אצל סועדים אחרים שישבו במקום נראה טוב (20$ פלוס מינוס, תלוי בתוספות). אני לקחת עם צ'דר ובייקון, כי צ'דר זה בכל זאת הגבינה הרשמית של האיזור. הקטנה עם צדר ובצל מטוגן (מוטיב חוזר צ'דר). שנינו קיבלנו המבורגר מכובד בגודל עם טעם טוב של קציצה אבל ברמת צליה מדיום וול ולא מדיום, מה שהוריד ממנו המון נקודות אבל אכלנו וזהו. 


ממש ממש מבאס אותי כל העניין של רמות הצליה של המבורגרים. חוסר האחידות מתסכל וזה לא סטייק של 300 שקל שאתה תחזיר על רמת צליה. בהמבורגר ברוב המקרים אתה תסבול בשקט אבל זו רשלנות חוזרת שמאד מאד מעצבנת אותי.

האישה לקחה לחמניה עם סרטן פריך (21$) עם הרבה בלילה שקצת השתלטה על הטעמים האחריפ. חבל, כי מעט הטעם של הסרטן שכן הצליח להתחמק מהבלילה הרגיש דווקא נחמד. 

לסיכום – מקום עם פוטנציאל אבל דורש מישהו במטבח שיעשה להם פיין טיונינג כדי להגיע לרמת דיוק. לגבי המרקט עצמו - אני עדין חושב שזו עצירה נחמדה מאד כשנוסעים באיזור, ולא קשה מדי למצוא חניה גם ברחוב וגם בחניונים - כך שכל העסק הופך למאד נוח. 




השירשור המלא:

 

powered by my little forum