Brews and Brats at Autumn View, NY (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Thursday, September 01, 2022, 23:18 (לפני 607 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Thursday, September 01, 2022, 23:25

את היום הראשון הקדשנו לביקור בצד הקנדי של מפלי הניאגרה. על מפלי הניאגרה אין שום דבר לספר מבחינה קולינארית. מלכודות תיירים אחת ליד השניה.

ביום למחרת ביקרנו ב- watkins glen, פארק נחמד עם הרבה מדרגות ומפלים שהולכים ביניהם. טיול נחמד מאד, אבל גם באיזור שלו שולטות המלכודות ולכן הרחקנו כחצי שעה לכיוון המלון למקום העונה לשם Brews and Brats. 


החלק העיקרי בתפריט מוקדש לנקניקיות. בתל אביב הרבה פאבים מציעים ברוטטורסט שהוא לא ממש ברוטוורסט. כאן זה הדבר האמיתי. 12 אינץ של בשר דחוס (9$) לקחנו נקניקיות בשני טעמים. האחת עם בצל קצוץ ושום. שניה עם גבינה. הגבינה היתה היותר מוצלחת. הלחמניה שקצת נראית נבוכה יחסית לאורך של הנקניקיה מגיעה בלי תוספות, אבל על השולחן יש כמה רטבים. חרדל. קטשופ קארי ועוד אחד שלא זכור לי.


הקטנה לקחה כריך בשר pork מפורק סוג של סלופי ג'ו שהיה מוצלח והיא פינטזה עליו לא פעם בהמשך הטיול (8$). 


לקחנו גם שתי תוספות. סלט תפוחי אדמה גדול ותבשיל שעועית קטן. בדיעבד היינו צריכים לעשות את היהפך. סלט תפוחי אדמה גרמני נתפס אצלי כסלט קר עם מיונז ומלפפון חמוץ. על זה גדלתי וזה מה שאני מכיר, ואמנם בארץ מוסיפים לו כל מיני תוספות כדי שיהיה יותר מעניין אבל בגרמניה פגשתי בעיקר את הגירסה המינימלסטית. זה מה שהיה לי בראש כשהזמנו את זה אבל הסתבר שזה לא סלט אלא תבשיל תפוחי אדמה ברוטב מעט חמצמץ. לא שהיה רע אבל ממש לא מה שציפיתי ולא היה משהו. 


השעועית לעומת זאת. וואו. שבעה סוגים של שעועית פלוס בייקון פלוס רוטב מתקתק. הם קוראים לזה OMG BEANS וזה היה באמת מפתיע ממש לטובה. אחת המנות שהכי נזכור מהטיול הזה.


כל הארוחה 60$ כולל שתי כוסות יין שעדיף לא להזמין שם (אם כבר אז בירה...). שווה כל דולר. השירות היה לבבי במיוחד, ניכר היה שהם עושים כל מאמץ כדי לצאת טוב עם כל לקוח כי בכל זאת המסעדה נמצאת ב"חור" על הדרך. למי שנמצא באיזור - מומלץ בחום.



השירשור המלא:

 

powered by my little forum