Osteria Enoteca San Marco, ונציה (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Saturday, August 31, 2019, 00:16 (לפני 1700 ימים) @ Gרר

הכתובת: Calle Frezzaria 1610, Venezia

ונציה ידועה כאחד המקומות עם כמות מלכודות התיירים למטר מרובע מהגבוהות בעולם. מסעדות שרק מלהסתכל עליהן בא לך לברוח מהמקום יש בכל פינה. כשהבנו שמסעדה שבחרנו נמצאת רק מאה מטר מככר סן מרקו אפשר היה להבין את רמת החששות, אבל תכנית זו תכנית וונציה היא לא המקום להמר בו.

מסעדה גדולה. ארוכה מאד, עם מספר חללים. אנחנו קיבלנו שולחן שיש אובלי בחלל שלא היו בו סועדים נוספים.

לצד סלסלת הקופרטו הוגשה קערית עם קרוטונים. רעיון מוצלח מה לעשות עם הלחם של אתמול במקום להגיש אותו שוב ושוב כמו ביתר המסעדןת. הלחם עצמו סביר, קצת יותר מהממוצע הרגיל, אבל לא מעבר.

פתחנו עם צלחת גבינות שהוגשה עם ריבת תאנים וריבת עגבניות. לא לצפות שאזכור את כל הגבינות שהיו שם אבל הן הונחו בסדר שהומלץ לאכילה והיו טעימות. הריבות היו תוספת נחמדה מאד והשתלבו מעולה עם הגבינות.
האישה לקחה monkfish (שדון ים???) שהיה מוצלח. הוגש ברוטב מעניין עם אספרגוס שלא תרם למנה. היה חסר לאישה איזו תוספת כלשהי מעבר לאספרגוס. התפוחי אדמה של אמו ביסטרו יכלו לעשות את העבודה מצויין.

הקטנה ואני לקחנו רביולי ריקוטה. אני אוותר על התמונה כי לפני שהספקנו לעשות צילום נורמאלי המלצר יצק את הרוטב על המנה והרס את התמונה אבל האמת שהרוטב היה החלק הכי טוב במנה. עם טעם עשיר שהזכיר לי אורגנו אבל אני לא סגור על זה. הרביולי משולשים גדולים מפסטה טובה. המילוי ריקוטה. כרגיל -  as is, וכרגיל הייתי שמח אם היו מעשירים קצת את הטעם שלה, אבל היות והרוטב היה מאד דומיננטי בטעם אז סלחנו.

לא יכול להגיד שהיה משהו יוצא דופן בארוחה הזו אבל יחסית לחששות היא היתה בסדר, ולא ליפול בונציה זה כבר הישג.

בונציה, כצפוי, רמת המחיר גבוהה ב 50% מרמת המחיר של המסעדות בגארדה ובהתאם לכך 140 יורו ללא קינוח היה המחיר הגבוה ביותר ששילמנו עבור ארוחה בכל הטיול הזה, ולא הייתי אומר שבצדק.

קינוח אכלנו בגלידה שנקראת Grom והיא היתה טובה מאד, עם מרקם קרמי מצויין. במיוחד הצטיינה הפיסטוק. הישג לא רע בהתחשב בעובדה שמדובר בסוג של רשת שגם מייצרת ארטיקים לשיווק בחנויות (ארטיקים שלהם נמכרים אפילו בנמל תעופה).




 


השירשור המלא:

 

powered by my little forum