אגם גארדה + ונציה, 2019 (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Friday, August 30, 2019, 17:20 (לפני 1695 ימים)
נערך על ידי Gרר, Friday, August 30, 2019, 18:27

את החופשה השנתית שלנו עשינו השנה באגם גארדה עם בונוס של ונציה, משם חזרנו לארץ. פעם ראשונה שלנו באיזור של האגם הזה, והיה מוצלח מאד. התגוררנו בדירה מעולה בקרבת סירמיונה, משם די מהיר להגיע לרוב האטרקציות, למעט החלק הצפוני של האגם שהקדשנו לו יום נפרד.

אהבנו מאד את אגם טנו ואת פארק המפלים במולינה. גם פארק המים Caneva מוצלח מאד. גרדלנד פחות טוב מפארק אירופה אבל סיפק את הסחורה, וגם סירמיונה עצמה חביבה מאד.

רמת המחיר בגארדה הפתיעה לטובה. מחיר ממוצע של ארוחה טובה לשלושה כולל יין וקינוח הוא באיזור ה-80 יורו. פחות ממה שזכרתי בצרפת והמדינות הגרמניות של אירופה. אין מסעדה שלא תציע לך יין סביר פלוס ב 6 יורו לכוס. המחירים בסופר גם הם נמוכים משמיותית מהארץ.

מזג האויר האיר לנו פנים. הסריגים נשארו במזוודה והמטריות בארון. למי שמחפש אלטרנטיבה מהקיץ של ישראל זה לא יעד החופשה האידאלי, אם כבר אז צפון האגם שהוא הררי ואירופאי יותר מבחינת מזג האויר. אני נהנתי מכל דקה של שמש. בלי הפתעות עם מזג האויר יכלנו להוציא את התכנית שלנו ללא כל שינוי ומן הסתם זה עזר גם בכל הקשור למסעדות.

הרבה מאמצים השקענו בחיפוש מסעדות, משימה קשה במיוחד באיזור שמלא במלכודות תיירים, ולשמחתנו הצליח לנו הפעם. אמנם לא היתה מסעדה אחת שלקחה את כל הז'טונים והמנות המצטיינות מתחלקות בין כמה מסעדות, אבל מצד שני אפילו בארוחה היחידה שאפשר להגדיר כפיספוס היו מנות מוצלחות, אז אפשר לסמן וי על סעיף האוכל.

בתמונה - הפתעה לטובה בגרדלנד. ליד המתקן הנקרא Mummut יש מזנון שרץ עליו סרטון לגלידה בתוך ופל בלגי. לקטנה כמובן יצאו העיניים. כששאלנו על זה המוכר אמר שכבר לא מגישים את זה יותר, אבל האישה התעקשה בכל זאת ומסתבר שממש שני מטר ליד יש מישהי שמוכרת בדיוק את זה. אולי היא לא שייכת למזנון עצמו, אבל עדין... שני מטר לידך. מי אמר שרק בארץ המוכרים מעופפים.
בדיעבד זה הסתבר כשיחוק רציני. הופל היה מעולה. גלידת שוקולד וגלידת בננות שתיהן מוצלחות יחסית למה שאפשר לצפות בסתם דוכן בלונה פארק. אני לא אוהב תוספת M&M בגלידה אבל זה מה שהקטנה מעדיפה, וזו בכל זאת היתה הגלידה שלה... אפילו הקצפת שיצאה ממיכל היתה סבירה מאד. בהנחה שלא קיבלתי אי ספיקה זמנית של חוש הטעם בגלל אחד המתקנים אני חייב להגיד שהופתענו ממש לטובה.



השירשור המלא:

 

powered by my little forum