מי זה צחי? (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Friday, December 20, 2019, 11:30 (לפני 1589 ימים) @ סבתא רות-רות

אם הכוונה לשף שמו רז רהב, ובוא נשים דברים על דיוקם: אם נפלה טעות - הטעות היא שלי, לא שלו. תסמכי עלי: הוא מתמצא בחומר. מאד מצמצא. אבל צריך להבין דבר חשוב בנוגע לדיווח: התפריט שרשום על הדף שמקבלים בסוף הארוחה מכיל רק את שמות המנות. ומילא אם היה לי דווח נוסף שיכלתי להשוות איתו - כאן אפילו את זה אין לי. אז כמעט כל הדיווח מגיע קצת מזכרון שלי, מזכרון של האישה וקצת מוידאו שצילמתי תוך כדי חלק מההסברים ובקושי אפשר לשמוע כי יש מלא רעש מסביב. עבודת נמלים קשה שלקחה לי שעות (רציני לגמרי) לשחזור. וכמו שכתבתי מראש - כל טעות היא עלי. לא על המסעדה.

רייט אכלתי לא מזמן בברוט כך שאני מכיר את זה היטב, אבל ב-OCD אני אף פעם לא מחפש דימיון מוחלט ולכן את אשר זכרתי מההסבר - כתבתי. השף לא נכנס לפורום על בסיס קבוע אבל שלחתי לו שאלה ואני מקווה שיענה ויבהיר את הנקודה.

נקודה אחרונה בקשר לפורום: היחס שלי אליו כיום, לאור הפעילות בקבוצת הפייסבוק, הוא כאל בלוג שפתוח לציבור. אני מעדיף לכתוב בו כי הוא יותר נוח לי מבחינת השיבוץ של התמונות. לא אוהב שהתמונות בסוף כמו בפייסבוק. הרוב מעדיפים דווקא כן את הפייסבוק ומה שחשוב זה שכל מה שנכתב בקבוצה שלנו מגיע למנוע החיפוש ולא הולך לאיבוד ברצף האינוספי של הפייסבוק כמו בקבוצות אחרות. כך שגם זה לטובה. וכל מי שרוצה להשתמש בפורום הזה במקום לפתוח ולנהל בלוג אישי - מוזמן כמובן. מבחינתי פחות חשובה המדיה שבה אני קורא את הדברים העיקר שאפשר לקרוא דיווחים של אנשים ולמצוא אותם לאחר מכן במנוע החיפוש.

שבת שלום שתהיה, אם תהיה לי תגובה של השף - אביא אותה כאן.




השירשור המלא:

 

powered by my little forum