מלון דריסקו (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Sunday, December 15, 2019, 11:10 (לפני 1566 ימים) @ Gרר

מלון דריסקו מוכר כיום בעיקר בזכות מסעדות גורג' וג'ון שבקומת הכניסה שלו. הוא נפתח לפני פחות משנתיים אחרי שיפוץ של כעשר שנים בבניין משוחזר שבו פעל בעבר מלון ירושלים, בשכונה האמריקאית-טמפלרית שהיא פנינה שרבים מפספסים אותה בגלל שהיא שוכנת בצמוד לדרך אילת המוזנחת, שבין תל אביב ליפו.


מצחיק לקרוא לאיזור על שם האמריקאים שגרו בו בקושי שנתיים עד שהבינו שעם בתי עץ מפורקים וטכניקות חקלאיות שמתאימות לארצות הברית אי אפשר להסתדר יותר מדי טוב במזרח התיכון. אבל הבניינים שהותירו מקסימים, בנוסף לאלה שהוסיפו הטמפלרים שקנו מהם את המקום, כולל כנסיה שבה זכינו לשמוע את תפילת "שמע ישראל" מבוצעת על ידי הקהילה הנוצרית של המקום בליווי נגינת עוגב שמסתבר שהוא מהגדולים בארץ, חוויה בפני עצמה. למי שנמצא באיזור של מתחם נוגה או התחנה מומלץ לעשות סיבוב קצר בשכונה, ולהיעזר בהסברים באתר של עירית תל אביב בלינק הזה. עוברים בקלות מתחנה לתחנה ושומעים את ההסברים בטלפון - נחמד מאד.

על צמד הבניינים שמרכיב את מלון דריסקו ההסבר אומר שהם מיועדים לפרוייקט מגורים יוקרתי. מאד משמח שפרוייקט המגורים המיותר לא יצא לפועל ובמקום זה קיבלנו את ההזדמנות ללון בבניין המשוחזר היפה. החדר שאנחנו קיבלנו היה בעליית הגג של הבניין הישן יותר, שבו פעלה בעבר מסעדת קרן. מי היה מאמין שייצא לי לישון בבניין עם חשיבות קולינרית כזו.

החדר היה רחוק מלהיות sound proof, אבל חוץ מזה, וזרם מים קצת חלש מדי, החופשה היתה ללא רבב. מסוג המלונות שנותנים לך להרגיש שגם אם תתקשר בשתים בלילה להזמין ליצן לחדר - הם ישלחו לך. כבר עם ההגעה, כשנשלחנו לבר להתפנק על כוס יין, הרגשנו ווייב טוב. זה המשיך עם עוגה שחיכתה לנו בחדר, מחווה ליום ההולדת. קוקטייל שפריץ פירות נחמד ב- happy hour של המלון, על הבר של ג'ורג' וג'ון, הבטיח שלא יתקוף אותנו רעב עד הארוחה ב-OCD.

גם ארוחת הבוקר של המלון מוגשת במסעדה. על הבר הונחה שורה ארוכה של סלטים וכמה פשטידות (גרטן תפו"א, פשטידת תרד ופשטידת פטריות). במרכז שולחן עם מאפים ולחמים. וכיוון שהמצב קשה בארץ אז לכל אורח מגיעה גם מנה חמה אחת מתפריט ארוחות הבוקר. זה מנהג שנתקלתי בו בכמה וכמה מקומות לאחרונה (גם במלון נורמן זה עובד ככה) והאמת שאני חייב להגיד שלדעתי זה too much. יש לכם בופה יפה - זה מספיק. לא צריך לדחוף בכח גם עוד איזה פרנץ' טוסט.


אם להיות ממש ביקורתיים, אז חלק מהמאפים היה ראוי להגיש חם או לאפשר לחמם. למשל קרואסון שוקולד שהשוקולד בתוכו הוא לא נוזלי אלא סתם קוביית שוקולד לא מומס. וגם בייגלה שנראה כל כך מפתה ומתגלה כקשה למדי זה מאכזב. אבל מעבר לזה, ארוחת בוקר נחמדה למישהו שמתארח במלון. לא הייתי טורח להגיע אליה באופן מיוחד.

האישה דוקא חולקת עלי בעניין הטו מאץ'. מבחינתה ככל שיותר מגוון יותר טוב ומקסימום מזמינים את האקסטרה מנה מהתפריט ולא מסיימים אותה. את המנה החמה היא ניצלה בעיקר כדי לקבל אקסטרה קינוח נחמד של פרנץ' טוסט שלא זכה לציון מושלם בעיקר כי היה חסר לה מייפל.


אחת הסיבות שבחרנו במלון הזה היה קרבתו ל-OCD. מרחק של 5 דקות הליכה. זה הביקור השלישי שלנו עד כה ב-OCD. הראשון היה ב-2016, זמן לא רב אחרי שנפתחה, ליום הנישואין שלנו, והדיווח על כך נמצא במנוע החיפוש. השני היה ביום ההולדת שלי, לפני כשנה וחצי, ולצערי הוא היה בין ההודעות שהתאיידו מאתר תפוז. את הדיווח הפעם אני מקווה שאף אחד לא ימחק כי ההשקעה בדיווח על ארוחה ב-OCD היא יותר מאשר על חמישה דיווחים רגילים ביחד.


השירשור המלא:

 

powered by my little forum