יופי של דיווח וצילומים. (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Thursday, December 19, 2019, 11:28 (לפני 1590 ימים) @ סבתא רות-רות

> למרות קילומטראז' נכבד של אכילה בארץ ובחו"ל, במסעדות מקומיות וממושלנות, לא נראה לי שאתחבר לסגנון הזה.

במתמטיקה קוראים לזה תנאי הכרחי אבל לא מספיק :-) זה שהכרחי להגיע עם ניסיון לא אומר שכל מי שיש לו קילומטראז' כזה יהנה שם. יש עוד תנאים נוספים וכמובן שהעדפה אישית חלה על כל מקום.

> גם למוליקולרי לא התחברתי והנה, הוא דעך כפי שצץ.

המולקולרי אולי ירד מהבמה כסיגנון שאפשר להשתית עליו ארוחה שלמה אבל הטכניקות השונות נטמעו היטב ויש המון מסעדות שמשלבות את הטכניקות האלה לצד טכניקות קלאסיות יותר ואני חושב שזה נכון לכל אידאולוגיה, לא רק בבישול. כל אידאולוגיה מתחילה בשחור ולבן ובסופו של דבר מה שנשאר ממנה זה רק מה שהצליח להשתלב עם המציאות עצמה. בכל מקרה OCD היא האחרונה שאפשר להגיד עליה שהיא ממוקדת מדי. דווקא שם נעשה שימוש בהמון חומרי גלם והמון טכניקות בישול וזה ממש לא מקום שהוא one trick pony.

> אני מעדיפה אוכל אמיתי ולא מנות מפונפנות. גם מכתית לדוגמה, לא התלהבתי. 

אני מאד מסתייג מהאמירה שהאוכל בכתית או ב-OCD הוא "לא אמיתי". מה לא אמיתי בו?!!?! ממתי רק הפשוט זה אמיתי?!?! אני דווקא מאד מכבד אנשים שמשקיעים המון מאמץ בלימוד שקדני של חומרי גלם וטכניקות בישול מכל רחבי הארץ והעולם ומנסים להשתמש בהם בצורה קצת אחרת. אוכל זה לא משהו שקופא על השמרים. כמו כל תרבות אחרת הוא מתפתח ומתקדם כל הזמן על ידי אנשים שיונקים מהעבר אבל גם יוצקים את העתיד. אם כבר לא אמיתי זה כל מיני חאפרים שבלי להבין שום דבר בבשר פותחים לך מסעדת שיפודים או חבר'ה צעירים שחזרו מהטיול של אחרי הצבא במזרח ומרגישים מספיק בטוח לפתוח רשת של מסעדות סושי.

> אגב, חלק מהפיסקאות יצאו כג'יבריש [אותיות משמאל לימין]. נסה לתקן לטובת המאמץ הרב שעשית.

ראיתי את התופעה הזו כבר כמה פעמים בזמן שהסתכלתי על ההודעה בטלפון הנייד. זה כל פעם מופיע לי בבמקום אחר. וכל פעם שאני בא לבדוק את זה הכל נראה תקין. מבאס אבל אין לי מושג למה זה קרה. אם אבין למה זה - כמובן שאתקן.

> האם המילה רייט ברווז הופיעה בדף הפירוט שקיבלתם בסוף? כי זה ממש לא רייט. נראה כמו סוג של גרבלעך...[שומן ברווז מטוגן].

אני יכול רק לצטט את רז עצמו, שקרא את הדיווח ושאלתי אותו עד כמה דייקתי בפרטים. התשובה שלו היתה "הכל די קרוב לדיוק". אז יכול להיות שגם בנוגע לרייט זה רק קרוב לדיוק ולא ממש הדיוק :-) אבל יותר מדוייק ממה שכתבתי אני לא יכול להביא... בכל מקרה יפה שהוא כן קורא דיווחים ואפילו מודה על הדיווח להבדיל מיותר מדי שפים שחיים להם על הפלנטה שלהם.



השירשור המלא:

 

powered by my little forum