יום נישואין (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Saturday, June 05, 2021, 19:18 (לפני 1053 ימים)
נערך על ידי Gרר, Saturday, June 05, 2021, 19:35

כמו הרבה מהחופשות שלנו המסעדה שהחלטנו לחגוג בה קבעה את המיקום ואת סדר היום. השנה מרגע שעלו הדיווחים הראשונים על תמנע ידענו ששם אנחנו רוצים לחגוג ועל פי זה נקבע גם המלון, 100 מטר מהמסעדה - מלון בוטיק קטן בשם מלון ורה ברחוב לילנבלום. מלון בעיצוב מודרני, הכל הרגיש חדש מאד. חדר קטן גם במונחים תל אביבים אבל מקלחת אלוהית - מהטובות אי פעם.

ה-שיחוק של המלון: יין חופשי בלובי!!! כל כך פשוט, שלא ברור איך זה לא הפך לסטנדרד בכל מלון בעולם. שמים בלובי מכונה כמו בטייסטינג רום, מכניסים לה שמונה בקבוקי יין - ארבעה לבנים ארבעה אדומים. מעל שמים כוסות. ונגמר הסיפור. בכל רגע שמתחשק האורח יכול למלא כוס בשירות עצמי ובלי להטריח אף אחד. כמו בטייסטינג רום אפשר למלא טעימה/חצי כוס/כוס אז טועמים ואחרי זה חוזרים לעשות ריפיל או לטעום יין אחר.

בדרך כלל אני לא מת על יינות לבנים אבל דווקא יין לבן של יקב מאור היה מאד נחמד כשרציתי משהו פחות "כבד" ובאדומים גם כן היה מבחר יפה מאד. אחד השיחוקים היותר שווים שנתקלתי בהם במלונות - באמת שלדעתי צריך להפוך לפריט חובה סטנדרטי בכל מלון. שאפו שאפו שאפו. 

ועוד רגע לפני האוכל - בבוקר עשינו סיבוב בשוק הכרמל ונתקלנו שם בדוכן מרגריטות. 35 שקל לכוס גדולה. מבין הטעמים שהוצעו שם לקחנו אננס-צ'ילי. הצ'ילי היה בול במידה ועשה עבודה טובה בלשבור את המונוטוניות של האננס. אופציה נחמדה מאד לשבור את הקרח תרתי משמע ביום חם :-)


ומכאן... לאוכל.


השירשור המלא:

 

powered by my little forum