סוף שבוע בכנרת (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Saturday, July 25, 2020, 21:13 (לפני 1364 ימים)

בהיעדר חו"ל השנה משתדלים להנות ממה שמציעה ארצנו... הכנרת. אני אחסוך הפעם את הנאום הרגיל על הפיספוס האדיר של מה שיכלה להיות עיר תירות מספר אחד בישראל, טבריה, ואגש ישר לעניין - האוכל.

למרות המאמצים הראויים לציון של המלונות לתת חוויית אוכל סבירה תחת מגבלות הקורונה - התחושה שלי בשני הביקורים שעשינו בשני מלונות שונים לאחרונה היא שזה לא זה. דווקא ב"יו בוטיק כנרת" שבו היינו הפעם הניסיון היה מוצלח יותר, שכן היה בופה, רק עם מנות אישיות במקום עם קערות. זה יותר קרוב לרגיל אבל עדין  רחוק מאד משם. לא יודע איך ארוחת הבוקר שם בדרך כלל. בביקור שלנו למרות פה ושם הצלחות, כל החדווה של ארוחת הבוקר הישראלית במלון זה למלא צלחות וכשאת זה אין... זה לא זה. יש להוסיף על כך סלסלת לחמים שלא היו חמים ופציחים אלא הרגישו כמו מאתמול ולהשוות את זה לארוחת בוקר במלונות המובילים באילת, עם חמישה סוגי לחמים לפריסה כל אחד טרי יותר מהשני (למעט בשבת)... מבאס. 

למזלנו דווקא בערב המסעדות שהזמנו פעלו כרגיל, ואפשר להגיד שמבחינה קולינארית זה הציל לי את החופשה. בימים כאלה אי אפשר להמר ולכן הלכנו על המניות הבטוחות ביותר באיזור - 1910 בדגניה ורוטנברג בגשר.



השירשור המלא:

 

powered by my little forum