הפרוזדור בקטנה (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Wednesday, September 18, 2019, 09:47 (לפני 1682 ימים)

לא יודע למה דווקא ה"ללכת לים" הפך לסמל של אלה שלא מצביעים. גם הקמפיינים שמנסים לעודד הצבעה בבחירות תמיד פונים לאלה ש"הולכים לים במקום ללכת להצביע". כשאנחנו הגענו לים המעטפות שלנו היו כבר עמוק בקלפי עם 100% הצבעה במשפחה :-) הבחירה הטבעית לאחרי הים, כדי לא להסתבך עם מציאת חניה וצרות אחרות היה הפרוזדור ברחוב מנדליי, ממש מול מלון מנדליי, מרחק הליכה קצר מהחוף.

זו פעם שניה שלנו בפרוזדור, וזאת אחרי הרבה זמן שדי נרתענו ללכת אליהם בגלל שני פרמטרים שתמיד מדליקים נורת אזהרה במקומות של המבורגרים: קציצה קטנה (170 גרם) ומידת עשייה קשוחה (MW ומעלה). גם הפעם, כמו בפעם הקודמת, ה-MW על ה-170 גרם נתן תוצאה ראויה מאד. הקציצה טעימה. עסיסית במידה מפתיעה. הרגישה יותר גדולה מהגודל המוצהר. זה לא הקציצה המפוארת של M25 אבל בהחלט קציצה שעוברת את הרף הבסיסי.

חמאת בוטנים אמנם אין (ממליץ למקום לשקול את זה) אבל קומבינציות אחרות יש בלי סוף. אני לקחתי את "המשרד של אבא" שמושפע בעיקר משילוב בין תערובת גבינות (כחולה וגרוייר) ורצועות קטנות של בייקון. התוצאה הסופית היתה מאוזנת מאד, מעושנת במידה, יחד עם קציצה מאד סבירה זו היתה מנה מוצלחת מאד. את העגבניה ביקשתי בצד, אגב, ולדעתי צריך להוציא אותה משם כי היא סתם הורסת את האיזון.


לקטנה הזמנו "פייק שאק" ללא הירקות, מה שנותן למעשה המבורגר עם גבינת צ'דר ורוטב כתום. גם הוא היה מוצלח למדי, עסיסי מאד, נטרף כולו על ידי הקטנה למעט ביס שקיבלתי לטעום.

האישה בחרה ב"אלוף בצלות" שהיה הפחות מוצלח מהשלושה. בצל מקורמל, טבעות בצל ובצל כבוש היה קצת too much בצל לטעמי, במיוחד טבעות הבצל שקצת השתלטו על המרקם. את טבעות הבצל ביקשנו גם כתוספת. הם היו בסדר גמור. לא סבלו משמנוניות יתר, כמו בהרבה מקומות אחרים, והציפוי דבק בהן היטב. רוטב שהוגש איתם הוסיף מאד אך לא צולם.

תוספת נוספת צ'יפס בטטה גם הוא היה בסדר גמור מבחינת הטיגון, מרקם וכו' אבל אני מעדיף את הצ'יפס בטטה יותר מתקתק. כנראה שזה תלוי בבטטה עצמה, בעונה, וכו'... אז סך הכל היה סביר אבל אכלתי כבר טובים ממנו.

לסיכום... למרות נתוני פתיחה מחשידים גם הארוחה השניה שלנו בפרוזדור היתה מוצלחת וסימנה אותו כמקום ראוי לסוגו. אני עדין מעדיף קציצה יותר גדולה ושליטה מלאה ברמת הצליה, אבל לא יכול להגיד שמה שקיבלתי פגם בחווייה ולכן אם יזדמן בהחלט נשמח לאכול שם פעם נוספת.

באשר לתוצאות הבחירות... זה כבר משהו אחר :stuck_out_tongue_winking_eye:

חמאת בוטנים??

מאת החתולית @, Wednesday, September 18, 2019, 09:59 (לפני 1682 ימים) @ Gרר

חמאת בוטנים כתוספת להמבורגר? רעיון מעניין וקצת משונה שלא נתקלתי בו בעבר. 

מאת בוטנים??

מאת Gרר @, Wednesday, September 18, 2019, 10:09 (לפני 1682 ימים) @ החתולית
נערך על ידי Gרר, Wednesday, September 18, 2019, 10:13

כתבתי על זה לא מזמן בדיווח על "קציצה עגלגלה" שם נתקלנו לראשונה בשילוב הזה. מאז אנחנו לא מפסיקים לפנטז על זה, וזה כולל גם את הקטנה שגם היא התלהבה מהשילוב ההורס. זה הדיווח על הקציצה המטורפת ההיא:

וגם אז שאלתי בדיוק אותו דבר?

מאת החתולית @, Wednesday, September 18, 2019, 17:09 (לפני 1681 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Wednesday, September 18, 2019, 23:17

- אין טקסט -

לפחות את עיקבית

מאת Gרר @, Wednesday, September 18, 2019, 23:17 (לפני 1681 ימים) @ החתולית

מה שאומר שלפוליטיקה את לא מתאימה

powered by my little forum