ארוחה טובה ופשוטה בצפון איטליה (המלצות חו'ל)

מאת inבאלי @, Monday, May 27, 2019, 20:01 (לפני 1790 ימים)

לפני שבועיים חזרתי מחופשה קצרצרה בצפון איטליה. חבר שמתגורר באירופה ומחזיק יאכטה קטנה בצפון איטליה (בצד של הים האדריאטי) הזמין אותי להתארח על היאכטה ונעניתי להזמנתו.

מדובר במרינה ששוכנת בלגונה שנמצאת צפונית לונציה, אזור שרק בעונה זו של השנה ניעור שוב לחיים לאחר תנומת חורף. לדבריו, במהלך חודשי הקיץ האזור שוקק חיים ונסוב סביב הים – נופשים ולצידם בעלי כלי שייט שיוצאים להפלגות.  רוב הנופשים מגיעים ממדינות דוברות גרמנית: גרמניה, אוסטריה ושוויץ. בין השאר, טיילנו באזור בעיירות קטנות וקפצנו גם לונציה לביקור קצר.

את הארוחות שלנו אכלנו במסעדות מקומיות קטנות או שבחרנו לאכול  ארוחות קלות ופשוטות ביאכטה, ארוחות שהתבססו על מוצרים מקומיים וטריים.

בערב האחרון אכלנו במסעדה חדשה שנפתחה רק כמה ימים לפני כן, באתר נופש חדש שנפתח בשם LAGUNA PALACE  RESORT ב APRILLIA MARITTIMA. הפעם צילמתי את המנות.

מדובר כאמור במסעדה חדשה לגמרי ששוכנת באחת המרינות, אלגנטית מאד  ונעימה מאד ולה שני חללים פנימיים לא גדולים מאד. כשביקרנו בה היו עוד  שניים שלושה שולחנות מאוכלסים ותו לא. התפריט, כצפוי היה בגרמנית ובאיטלקית, המלצרית היתה עם ידע מוגבל באנגלית אבל בסוף הסתדרנו.

תחילה הגיע כלי קטן עם  שני סוגי לחמניות מקמח לבן, שלושה סוגי גריסיני ופרוסות לחם לבן. הקופרטו היה קצת חד גוני(מבחינתי היה חסר לי גיוון של קמח מלא למשל) אבל טרי וטעים לנשנוש. 3 אירו.

מנת פתיחה על חשבון הבית היו שני שרימפס חלוטים ומקולפים שהונחו במגש צר ומאורך על קוויאר ולצידם איולי חרפרף וטעים. איני אוהבת שרימפס אבל דווח לי שהם היו לא פחות ממצויינים.

למנה עיקרית הוא בחר במנה של בשר חזיר ברוטב עשיר על בסיס שמנת. לצידם היו קוביות תפוחי אדמה וזוקיני מטוגנות. הבשר היה לו מאד טעים. התוספות היו פשוטות וטובות. 20 אירו

אני אכלתי במנה של שני פילטים עבים של דג ים לבן שצופו  בשומשום ולצידן  אותן התוספות. הדג היה מצויין – עסיסי ובשרני ובכמות נאה, הציפוי היה קריספי והתיבול המינימלי היה מבחינתי מדוייק. 20 אירו.

לקינוח רציתי משהו לא כבד מדי והזמנתי מנת גלידת וניל מצוינת עם רוטב פירות יער טעים. שום דבר מיוחד לא היה במנה הזו מלבד מרכיבים טובים וסוף מתוק לארוחה. 5 אירו.

שתינו שליש בירה, 3 אירו, וכוס יין לבן 2.5 אירו.

הכל ביחד עלה 53.5אירו שהם קצת יותר ממאתיים ₪.

זו היתה ארוחה טובה ופשוטה במחיר מצחיק ביחס לתימחור ארוחות דומות בארץ.

איני חושבת שהמסעדה מצדיקה  נסיעה מיוחדת, במיוחד כשיש באזור לא מעט מסעדות דומות לה, אנחנו פשוט נהנינו ורציתי לחלוק.





הללויה!!!

מאת Gרר @, Monday, May 27, 2019, 20:08 (לפני 1790 ימים) @ inבאלי

:heart:

ככה זה כשיש חומרי גלם טובים

מאת החתולית @, Monday, May 27, 2019, 21:20 (לפני 1790 ימים) @ inבאלי

ויודעים איך לטפל בהם - אוכל פשוט, טרי וטוב.

powered by my little forum