בשר ביום העצמאות בלי להתאמץ - M25 (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Thursday, May 09, 2019, 21:05 (לפני 1785 ימים)
נערך על ידי admin, Friday, May 10, 2019, 10:07

במיטב המסורת של יום העצמאות הלכנו לחפש בשר ומצאנו את M25 בשוק הכרמל. הגענו מוקדם אז נכנסנו בלי בעיות. מי שהגיע יותר מאוחר כבר נאלץ להזיע מול המארחת בחיפוש מקום. להפתעתנו היו די הרבה מקומות פתוחים בשוק. גם מקומות של אוכל וגם פה ושם דוכנים.

ב-M25, כרגיל, גם מנות לבחירה מהלוח וגם נתחים שאפשר לבחור מהויטרינה.

פתחנו בקרפצ'ו שייטל (54) שהיתה המנה החלשה בארוחה. אם הגבינה והקיווי (תוספת נחמדה) היו החלקים הטובים במנה זה אומר הכל. הבשר - אכזב. חיתוך גס יחסית לקרפצ'ו שחשף בשר סיבי ולא מפנק לאכילה. יכול להיות שאלו מגבלות הנתח, אבל מי שבוחר את הנתח לקרפצ'ו צריך לדאוג שהוא יהיה כיפי לאכילה. כאן זה היה בדיוק ההיפך. אישית אני גם אוהב את הקרפצ'ו מעט יותר קריר, אבל זה כבר באמת לא שינה.


הנגלה השניה: עראיס והמבורגר שהוזמן לקטנה, ליתר ביטחון.

העראיס (48) - פעם שניה שאנחנו אוכלים כאן, פעם שניה שההצלחה מלאה. בשר עסיסי. טעם עישר של הבשר. כל זה בפיתה קראנצ'ית. מוגש יחד עם סלט עגבניות בטחינה. אחת ממנות הדגל של M25 בעיניי.

ההמבורגר (68) - ביקשנו מדיום, וכרגיל בהמבורגר כל מקום ההגדרות של רמות צלייה בהמבורגר שונות. כאן מה שהוגש כמדיום היה בעיניי קרוב מאד ל-MW. בפעם הבאה נדע לבקש MR. גם עם עודף הצליה - הוא היה מעולה. בשר שנטחן גס. טעם מעושן ועשיר של הקציצה. בהחלט עוברת את מבחן הקציצה נטו. איולי מצויין. ושיחוק לא צפוי - הלחמניה, בעיניי אחת מלחמניות ההבמורגר הטובות בעיר, עם נטיה קלה למתקתקות. החזיקה את ההמבורגר בכבוד והיתה ממש ממש טעימה. אם זה היה מוגש טיפה פחות צלוי הייתי אומר שזה אחד ההמבורגרים הטובים שיצא לי לאכול לאחרונה - כולל הביקור האחרון בויטרינה, עד כדי כך. חוץ מההמבורגר היו על המגש תפוחי אדמה מדורה, בצל מצויין וסלט עגבניות טעים.


הנגלה הבאה היתה "לב" העניין: השיפודים. הזמנו שני שיפודים של שקדי בקר (לא הצלחנו להבין את ההבדל בין שקדי בקר לשקדי עגל). נתח קצבים. וכתף טלה. בעיניי המנצח היה שקדי העגל. לאישה הוא היה שומני מדי. אצלי בשקדי עגל וגם בכבש אין דבר כזה שומני מדי. לטעמי השיפוד המנצח מכולם. כתף טלה - גם כן מוצלח. הנתח קצבים הרשים הרבה פחות. מעבר לעבודה שהוא דימם מאד (resting?) הוא הרשים פחות מהשיפודים האחרים. אגב, לא ברור למה המצלמה נתנה לו גוון כחלחל. הוא נראה כאילו הוא שרוף בגלל הגוון הזה והוא דווקא ממש לא היה שרוף. מבחינת עלות - סדר גודל של 40-45 ש"ח לשיפוד.

לקינוח הזמנו מוס שוקולד שמוגש על כף (18). אם מוס קל ונופל על המרקם - הציון שלי למרקם של המוס הזה היה 10/10. יחס מושלם בין אווריריות לקרמיות אם לא הייתי מלא מהבשר הייתי יכול לאכול שתי מנות כאלה לבד. גם הטעם עשיר, ולשמחתי - ממש לא מריר מדי. אני לא מחובבי ה-98% קקאו. בטח לא בקינוחים. אז אפשר להגיד שבאנו בגלל הבשר ונשארנו בגלל המוס. ריספקט על הקינוח הזה וטוב שהלכנו עליו ולא על הקראק פאי המוקטן. עם כל הכבוד לקראק - בעיניי זו היתה חוייה מושחתת אפילו יותר.

עם קנקן לימונדה וכוס של יין הבית החשבון הסתכם ב-424 ש"ח. סביר ביותר בעיני יחסית לכמות האוכל.

לסיום - חווית בשר טובה מאד. חבל שהקרפצ'ו הוריד נקודות, אבל בסך הכל יצאנו מאד מרוצים. להתראות ביום העצמאות ה-72:bomb:


M25 מקום נהדר לטעמי

מאת החתולית @, Saturday, May 11, 2019, 21:13 (לפני 1783 ימים) @ Gרר

כמעט תמיד אני מזמינה שיפודים של חלקי פנים, ויצא לי גם לאכול תבשיל או שניים שהיו מוצלחים.

מוס השוקולד הוא בדיוק בשביל "לא מת על קינוחים" כמוך :-)

הסניף ברמת אביב, ממש לא.

מאת סבתא רות-רות, Sunday, May 12, 2019, 12:21 (לפני 1782 ימים) @ החתולית

.

זה גם מה שאני שמעתי עליו

מאת inבאלי @, Tuesday, May 21, 2019, 13:00 (לפני 1773 ימים) @ סבתא רות-רות

לפי ההדים שהגיעו אליי, מסתבר שיש הבדל בין שני הסניפים וזה שברמת אביב נופל בכל פרמטר מזה של שוק הכרמל(אותו אני אוהבת)

powered by my little forum