Camden + Portabello (המלצות חו'ל)

מאת Gרר @, Monday, April 25, 2022, 23:24 (לפני 723 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Tuesday, April 26, 2022, 08:00

לקמדן הגענו אחרי הביקור במאדאם טוסו. למי שמכנן לעשות אותם אחד אחרי השני (מה שמאד הגיוני גיאוגרפית) אני ממליץ לצאת מהקיבעון של האנדרגראונד ולקחת אוטובוס 27 שיש לו תחנה ממש ליד המוזיאון והוא מגיע עד השוק בנסיעה לא ארוכה וככה מרוויחים גם נסיעה באוטובס קומתיים אדום שזו חוייה בפני עצמה. 

מבין שני השווקים - קמדן לקח בגדול. האישה יצרה הרבה ציפיות על פורטבלו, שהרשים אותה מאד בביקור הקודם, ואולי אם היינו הולכים אליו קודם אז הוא היה מרשים גם אותנו יותר. הפורטבלו נחמד, הבתים הצבעוניים בשכונה חמודים, אבל הוא לא יכל לתת פייט לקמדן שהוא באמת שוק ממש ממש מגניב.

לקמדן באנו עם רשימה מוכנה ומתוכה הצלחנו עם שני מקומות. הראשון - ממש בקצה של הקצה המערבי של השוק, צמוד לתעלה, Arepazo Brothers. ארפה שאני לא יכול להגיד שהיא שונה משמעותית מכל ארפה אחרת שטעמנו בשוק הכרמל, אבל היא היתה מוצלחת מאד.  


המקום השני - Burger and Beyond, מסעדה שלמיטב ידיעתי התחילה בלונדון כפוד טראק וכיום יש לה סניפים בלא מעט מקומות. המבורגר מוצלח מאד, גם טעם גם מרקם. ממש נמס בפה. גם הצ'יפס היה לא רע, אבל מלוח מדי לטעמנו. מישהו שם הגזים עם המלח וחבל.    

כדי לפצות על הצ'יפס ניסינו מקום אחר שדווקא לא היה ברשימה, ומגיש צ'יפס עם רוטב ובייקון. מילא לא צולם אבל אפילו לא ממש נאכל. הצ'יפס לא צ'יפס. הרוטב לא רוטב. והבייקון לא יכל להציל את כל המנה. מה ששוב מראה שבכל מקום אפשר ליפול, אפילו בקמדן. 

שני מקומות אחרים שרשמנו כבר לא מספקים את הסחורה שהם מבטיחים, אז ויתרנו. אחד מהם, Bill or Beak, ששם בעיקר חיפשנו את זה: Slow-braised duck and pork in Vietnamese dressing with mint, coriander, spring onions and tempura shallots, אבל אל זה - לא היה. רק המבורגר רגיל. חבל. גם בשני הורידו את המנה המיוחדת אז גם עליו ויתרנו. בקיצור, לקחת בחשבון שהכיתוב באתר של הקמדן לא תמיד מדוייק. 

לקינוח לקחנו צ'ורוס, שהמיוחד בו הוא שבמקום צ'ורוסים קטנים שטובלים בשוקולד - הוא היה גדול יותר ורחב והשוקולד כבר בפנים. עם סוכר וקינמון הוא היה מוצלח מאד - שיחוק טוב עם המילוי של השוקולד, במיוחד בשוק עמוס כמו קמדן עושה את החיים יותר קלים לא להתעסק עם שוקולד נוזלי.

חוץ מאוכל יש בשוק המון דוכנים. כיף להסתובב בו. גם ברחוב עצמו של קמדן יש לא מעט חנויות נחמדות. נרשם כהצלחה.





השירשור המלא:

 

powered by my little forum