מלון המלך שלמה, אילת (דיווחים מהארץ)

מאת Gרר @, Tuesday, October 22, 2019, 20:47 (לפני 1651 ימים) @ Gרר
נערך על ידי Gרר, Tuesday, October 22, 2019, 20:53

בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב על מלונות, אבל אני חייב להגיד שהמלון, שנבחר בעיקר בגלל הדיל ושזו פעם ראשונה שאנחנו שוהים בו, ולכן הגענו אליו בחשש כבד שלא להתאכזב - התגלה כהפתעה גדולה.

המלון עבר שיפוץ חלקי שכולל, למיטב הבנתנו, את השטחים הציבוריים וחלק מהחדרים.

החדר שבחרנו (הבסיסי) דוקא לא עבר שיפוץ אבל הוא היה סבבה לגמרי. רחב, נקי ומאובזר טיפ טופ, כולל ערכת קפה ומקרר קטן. המזגן היה ממושמע ועבד פרפקט. זרם המים - מעולה, פרמטר שהרבה מלונות נופלים בו. אם להתאמץ כדי להגיד משהו ביקורתי אז האטימה לרעש מבחוץ לא היתה מושלמת, אבל זו צרה רבתי כמעט בכל מלון שבו לנו באילת. לא זכור לי פעם אחת שלא שמעתי רעש מהבריכה או מהרחוב או מהמסיבה של המלון ממול.

מתקנים - checked. שתי בריכות מחוברות גדולות. בריכה קטנה. ביניהם מדרגות שמאפשרות ישיבה בתוך המים. מגלשת מים נחמדה. איזור ילדים ממש נחמד - עם קיר טיפוס, מגלשות וחדרים עם איקס בוקס וכל מיני הפעלות נוספות. צוות בידור עם תכנית מאד מגוונת. זה לא מלון שהייתי הולך אליו לבד עם האישה, כי בחופשה כזוג אתה דווקא מחפש את המלונות השקטים (מבחיתנו רויאל ביץ הוא המועדף) אבל לחופשה משפחתית זה המלון הכי טוב שנתקלנו בו באילת עד כה.

מבחינת אוכל - קודם כל בקבלת פנים, מה שבדרך כלל המלונות מסתפקים בלשים מכונת מיץ כאן מקבל את פני המגיעים מבחר של עוגיות מלוחות ומתוקות, פירות יבשים, חטיפים, ועוד. מגוון באמת יפה שמדבר גם לגדולים וגם לקטנים. כבר בזה נרשם פלוס לטובה.

ארוחת בוקר - מבחן אולטימטיבי נוסף מבחינתנו של כל מלון - הפתעה נוספת. מבחר ממש ממש יפה של מאפים, לדעתי במאפים המלוחים מבחר גדול יותר אפילו מזה של הרויאל ביץ. לא רק בורקסים כדי לצאת ידי חובה אלא גם קישים שונים, פיצות, לחמים מוצלחים. באמת מבחר ראוי לציון. קצת פחות מסתדר לי עם ארוחת בוקר - לזניה ופסטות בשמנת - מסתבר שדווקא נחטפו על ידי הילדים. סלטים, גבינות, דגים מלוחים, ביצים (כולל שקשוקה קצת חריפה שאהבתי) כל זה כמובן ברור מאליו.

במתוקים - עוגות גבינה - קרה וחמה. עוגת סולת. עוגות שמרים (תפוחים, קינמון). בזוית העין נראה לי שראיתי גם מאפים בסיגנון עדות הבאקלאווה. פנקייקים - שוב, המלון למשפחות אז גם זה נחטף על ידי הילדים.

אם להיות ממש ביקורתי אז אם החלק של המלוחים מושלם בעיניי - דווקא המתוקים זקוקים להשחזה מסויימת. העוגות שמרים היו רחוקות מהרמה של המאפים המלוחים והאמת שבמקומם הייתי שמח לקבל קרואסונים "רגילים". אבל סך הכל באמת שהמבחר שם היה מעל ומעבר וגם כאן אם היה לי חשש להתאכזב - לא חושב שארוחת הבוקר כאן נופלת משל הרויאל ביץ'.

המיקום של המלון מוצלח - מאחרי מלכת שבא. שלוש דקות הליכה מביאות אותך בול לאמצע של הטיילת. שלוש דקות הליכה לכיוון השני - לאייס מול. אופציות חניה יש להם לא מעט, רובם לא במלון עצמו אבל במרחק קצר ממנו.

לסיכום - בפורום משפחתי בהחלט ובהחלט שנחזור למלון. הוא עלה על כל הציפיות.



השירשור המלא:

 

powered by my little forum